Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Enero de 2011.

O PSOE sube o prezo da electricidade.

Duas novas "coincidentes".

"El Gobierno de España aprobó hace apenas unas horas una subida del precio de la luz del 9,8% a partir del 1º de enero del año que está por comenzar.

Se trata de la mayor subida en el coste del fluido eléctrico desde el año 1.983 y cuadruplica con creces el IPC del 2.010 ya que los precios subieron hasta noviembre un 2,3%."

"Sueldo de 125.000 euros para Felipe González

Gas Natural Fenosa ficha al ex presidente como consejero independiente.

El consejo de administración de Gas Natural Fenosa ha designado por unanimidad al ex presidente del Gobierno español Felipe González nuevo consejero independiente del grupo energético.    El sueldo de un consejero independiente de la compañía es de 126.500 euros al año, que descontadas las retenciones, se queda en 82.000. Esta base puede aumentar si el consejero participa o preside alguna de las comisiones de dirección."

E decir, nos suben a luz a todos, fichan o socialista inutil que arruinou España antes de Zapatero, e vai cobrar por non facer nada 125.000 euros....e si ademais traballa algo cobrara mais....

Esto e ser solidario....

Dias despois a electrica Endesa "ficha" o ex-presidente Aznar (o que abriu as portas a inmigracion masiva para baixar os salarios dos españois, o que os liberais chaman "competitividade" mentras sean os salarios dos demais e non os seus) como asesor por 200.000 euros....

Esto e ser competitivo...


Sigue a "intifada" en Salt, os resultados enriquecedores da inmigracion e a "Alianza de Civilizaciones"

Salt (Girona), 17 ene (EFE).- La pasada noche ha sido la primera sin incidentes ni actos vandálicos en las calles de Salt desde la concentración del pasado día 14 ante la comisaría de la Policía Local para protestar por el accidente sufrido por un joven que huía de los agentes, ha informado a EFE un portavoz municipal

El aumento de efectivos policiales en este municipio, que ya fue escenario de incidentes hace menos de un año entre colectivos de inmigrantes y vecinos de la localidad, ha contribuido ha reconducir la situación.

Aquel conflicto derivó también en una mayor presencia de Mossos d'Esquadra para frenar una espiral que se ha desencadenado nuevamente, en esta ocasión como consecuencia del accidente sufrido por el joven, de origen magrebí, que huía de la policía y se precipitó desde un quinto piso.

La concentración del viernes derivó en actos vandálicos que se repitieron la noche siguiente con quema de vehículos que a la alcaldesa de Salt, Iolanda Pineda, le han llevado a recordar la situación vivida en París en 2005, cuando colectivos de inmigrantes residentes en los barrios marginales denominados 'banlieus' protestaron de forma similar por el fallecimiento de dos jóvenes cuando trataban de escapar de la policía.

Iolanda Pineda se reunirá hoy con representantes de los otros grupos municipales para analizar las actuaciones policiales y decidir posibles futuras acciones, aunque ha anunciado que el encuentro tendrá lugar a puerta cerrada y sin declaraciones posteriores a la prensa.

En declaraciones a la prensa, Pineda ha denunciado que la concentración del viernes y los sucesos posteriores respondían a un patrón organizado y que algunos de los protagonistas de los altercados provenían de otros municipios.

La alcaldesa intuye que hay intereses para que haya incidentes en Salt y ha confirmado que se investiga la identidad y la procedencia de esas personas, que supuestamente organizaron a los menores en la quema de contenedores de basura y vehículos.

Este municipio había sido también noticia la pasada semana, después de que el Ayuntamiento se plantease que se retirase la Renta Mínima de Inserción a las personas denunciadas por incivismo.

Anteriormente, el consistorio de Salt ya había aprobado solicitar que la concesión de permisos de residencia y de reagrupación familiar precisara de un informe positivo de la administración local que pudiese vetarlos en caso de que el demandante hubiese protagonizado también actitudes incívicas.




O dia 15 apagón contra as electricas...

 

ENDESA y FENOSA CELEBRAN LA SUBIDA DE PRECIOS DEL 11%

VAMOS A PASAR DEL CABREO A LOS HECHOS.

 


 APAGÓN GENERAL DÍA 15 DE FEBRERO
 

El DÍA 15 DE FEBRERO DÍA DEL   CONSUMIDOR, apagón general de electricidad en   los hogares españoles a las 22 horas en señal de protesta por la subida abusiva que ENDESA, IBERDROLA y FENOSA han llevado a cabo en sus tarifas eléctricas.

 

¡PON UNA ALARMA EN TU MÓVIL, HAZ UNA CRUZ EN EL CALENDARIO, AHORA DESPUÉS SE TE VA A OLVIDAR!

  La única forma que tenemos de luchar los consumidores contra estas
  practicas abusivas, es con medidas como esta por eso os convocamos a
  seguir esta iniciativa Que comenzara
a las 22 horas y durara 30 minutos.
 
CON SOLO
30 MINUTOS APAGANDO TODAS LAS BOMBILLASCOCINAS ELÉCTRICAS Y TODO LO QUE SE PUEDA,  A  EXCEPCIÓN DE UNA DE ELLAS PARA VER,  HAREMOS UN HUECO EN SUS ARCAS, Y TENDRÁN QUE DETENER SUS TRANSFORMADORES, ASÍ  SE ACORDARÁN DE  TODOS A LOS QUE NOS ESTÁN ESTÁN ROBANDO!!!
 
 
 
!!!! OS ROGAMOS QUE LO HAGÁIS
  PASAR AL MAYOR NUMERO DE CORREOS
  ELECTRÓNICOS, UTILIZAD CCO (con copia oculta)!!!!!......

 

Si no somos capaces de desenchufarnos media hora para así devolverles la bofetada a quienes nos están asfixiando, tal vez es que entonces tenemos lo que nos merecemos.


O TIMO DAS PENSIÓNS

 

 

El timo de las pensiones.

 

Asi se podria titular la ultima reforma pactada entre politicos de pension vitalicia y sindicalistas subvencionados.

 

Esto nos lleva a algunas reflexiones.

 

La reforma en la practica supondra que casi nadie va a poder cobrar la pension integra.

 

Las mujeres que quieran tener mas de dos hijos van a ser penalizadas, si no tienen hijos podran cobrar algo.

 

Los bancos, responsables de la crisis van a ganar dinero con planes de pensiones de la gente que pueda y quiera ahorrar; en la practica en España la gestion de este tipo de productos es tan deficiente que es mas rentable ahorrar en una cuenta que invertir en un plan...

 

Los bancos se convierten en garantes de los ahorros de los futuros pensionistas......ya se ve que garantias dan....en la practica el Estado va a tener que volver a salvar a los bancos en la proxima crisis.Dinero publico para salvar los negocios de los banqueros, que tienen de rehen el dinero de los futuros pensionistas....esa es la realidad.

 

A la vez en Estado a perdido ingresos por dos vias:

Las desgravaciones fiscales a los planes de pensiones pensados para favorecer a los bancos.

 

La falta de cotizaciones sociales; esta claro que es mas rentable trabajar en negro si sabes que lo que cotiza no va a servir para nada.

 

Lo mas curioso del tema es que en plena crisis las cotizaciones todavia dan para pagar las pensiones, el unico problema es el paro, y a mas largo plazo la demografia.

 

La reforma esta pensada para acentuar esos problemas y poder cargarse de una vez uno de los pocos sistemas públicos que funcionaba aceptablemetne bien.

 

La gran ventaja para el ala mas liberal del PP es que el PSOE le esta haciendo todo el trabajo sucio, cargarse las pensiones publicas, la sanidad pùblica, las cajas de ahorros.......no van a tener que reformar nada porque el PSOE se lo habra cargado todo....

Vivir mas para vivir peor, ese es el lema del PPSOE, pero vivir peor los demás no ellos claro esta..

 

G.M.


IDEGA contra a privatización das Caixas

A continuacion o comunicado da CIG referente a privatización das Caixas, IDENTIDADE GALEGA concorda totalmente co texto da CIG e o apoia en todolos seus terminos.

------------------------------------------

Posición da CIG ante a privatización das Caixas

O proceso conta co respaldo, tanto do PP, como do PSOE
A semana pasada unha misión do FMI, organismo que defende a privatización dende ano 1999, reuníase co Goberno e co Banco de España, para, ao igual que fixo no seu momento coa da reforma laboral, a reforma das pensións ou a da negociación colectiva, indicarlle as directrices que o capital financeiro internacional tiña para as Caixas de Aforros, que non son outras que a súa inmediata privatización.

Desde que o Goberno, ao amparo da necesidade de estruturar o sistema financeiro español, iniciou o proceso de fusión das Caixas de Aforro ou de constitucións dos SIPs, desde a CIG manifestamos o noso convencemento de que o obxectivo último era a súa bancarización e privatización. O Goberno e o Banco de España ían utilizar recursos públicos (o FROB) para sanear as Caixas, reestruturar cadros de persoal eliminando moitos postos de traballo e finalmente entregarlle estas entidades públicas ao capital privado, un negocio perfecto polo que leva moitos anos suspirando a banca privada, para poder facerse co volume importante de recursos económicos que moven as Caixas, máis do 50% do aforro dos cidadáns. Pois ben, as medidas que vén de anunciar o Goberno confirman plenamente as nosas teses.

 

Este proceso de privatización das Caixas conta co respaldo total e absoluto, tanto do PP como do PSOE, e é das poucas materias nas que hai xa algúns meses se puxeron de acordo Zapatero e Rajoy, actuando ambos os partidos como fieis servidores dos intereses dos intereses da banca española e do capital financeiro internacional. O Goberno español e o gobernador do Banco de España actúan como se estivesen a soldo dese capital financeiro, probabelmente, ademais de por motivacións ideolóxicas, preparando un postiño ben remunerado no futuro, cando deixen os seus cargos institucionais.

 

No caso en concreto de Novacaixagalicia, é solvente e viábel, como demostra a autorización para fusionarse; outra cuestión é que se pretenda utilizar a esixencia de determinados ratios de solvencia como escusa para privatizar a entidade. Por outra banda, as Caixas de Aforros son competencia exclusiva da Comunidade Autónoma, polo tanto o Goberno pretende utilizar a súa capacidade en materia de supervisión para laminar a nosa soberanía económica e o noso autogoberno.

 

Feita esta avaliación xeral, polo que respecta ás medidas concretas anunciadas polo Goberno do PSOE queremos precisar o seguinte:

 

Primeiro: o Goberno pretende eliminar o período transitorio, previsto en Basilea III, que vai do 2013 ao 2019, para incrementar os recursos propios das entidades, un core capital do 8% (ratio de solvencia), que, curiosamente, poderá ser maior nas Caixas de Aforros, forzando así uns prazos que fan imposíbel o cumprimento destes por parte das ditas entidades. Así mesmo estableceu un límite para a dependencia de financiamento dos mercados maioristas do 20%.

 

Esta medida, claramente discriminatoria, supón impor uns ratios de solvencia ás Caixas de Aforros superiores ao do resto das entidades financeiras europeas. A súa finalidade non é pois outra que xustificar e acelerar a privatización das Caixas, sen que teña nada que ver coa actual solvencia e viabilidade dunha fusión que, insistimos, foi aprobada hai mes e medio polo Ministerio de Economía e o Banco de España.

 

Segundo: se a CIG ten unha posición claramente contraria á privatización, o momento escollido polo Goberno, coa incerteza económica e a volatilidade dos mercados, dificultará a consecución do capital preciso e só pode levar a privatización das Caixas a prezo de saldo.

 

Terceiro: o Goberno pretende que o Banco de España poida requirir a cada entidade uns ratios de solvencia distintos e o incumprimento daría lugar a unha intervención temporal durante un prazo de 5 anos, que iría precedido dunha bancarización previa, despois do cal a entidade sería vendida ao mellor postor, ou ao máis amigo.

 

Cuarto: Máis alá da capitalización e a conversión da Caixa nun banco privado, o Banco de España poderá solicitar en setembro un novo plano de reestruturación que pode implicar novos despedimentos.

 

Así mesmo, defendemos que, conforme á Lei Galega de Caixas, a Xunta de Galicia lidere e involucre o resto das administracións (Deputacións, Concellos, etc.), co fin de realizar achegas para garantir o cumprimento das ratios de solvencia impostas polo Goberno central. Igual que noutro momento da nosa historia houbo institucións galegas que realizaron o esforzo de dotarse de Caixas de Aforros, hoxe é o momento de salvagardar a nosa Caixa apostando por ela as institucións públicas actuais.

 

A privatización da entidade terá unha repercusión grave sobre a Obra Social. Os beneficios que repercutían na sociedade a través da Obra Social rematarán agora no peto dos accionistas. Así mesmo, Galiza perderá a capacidade de xestionar o aforros dos galegos e galegas para crear riqueza e emprego no país, apoiando aos sectores e empresas estratéxicos para a nosa economía, o que en definitiva lastrará a recuperación económica e o noso futuro.

 

Como dixemos cando nos manifestamos, o 4 de decembro de 2009, polas rúas de Santiago de Compostela, a CIG defende a existencia dunha caixa de aforros ao servizo do país, en defensa do emprego, da galeguidade e do carácter público e social das Caixas.

 

 

Compostela, 25 de xaneiro de 2011.


Islandia sae da recesión

   A nova e importante, Islandia foi o unico pais que rexeitou por referendum todalas medidas propostas polo FMI, que procesou o primeiro ministro e meteu na cadea os presidentes dos principais bancos que quebraron.

A lóxica e a xustiza dan resultados.

Islandia sale de la recesión ( El Periódico Mediterráneo - 08/12/2010 )

 




Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris
Plantilla basada en el tema iDream de Templates Next