De novo o goberno de Madrid deixa sen apoio o sector pesqueiro galego, parece ser os unicos sectores defendibles e "españois" son o aceite de oliva e o Xamon......mais do mesmo.

-------

 

Mar ve una «trama escura» en los recortes

Considera que «cos recortes que queren propor dende a UE non peligra a lonxa da Coruña, senón toda a actividade pesqueira de Galicia»

La conselleira de Mar, Rosa Quintana, criticó ayer la reducción de cuotas realizada por los 27, durante su visita a la lonja coruñesa en su séptimo aniversario, e indicó que «a unidade que estamos mantendo o sector e a Administración debe de conseguir que a nosa voz chegue a Europa e unha vez máis sexa dende Galicia dende onde se destapen todas as tramas escuras que hai», intrigas que no llegó a aclarar.

Asimismo, estimó que «cos recortes que queren propor dende a UE non peligra a lonxa da Coruña, senón toda a actividade pesqueira de Galicia» y dijo que está «reclamando ao ministerio, que España, que é a principal potencia pesqueira da UE, teña os mellores científicos e técnicos asesorando aos nosos representantes para xustificar que o que estamos apreciando nos portos é que o recurso está ben e que, polo tanto, é absurdo que paralicen a actividade». También apuntó que, pese a que hubo un reconocimiento por parte de la comisaria de Pesca de un error respecto a la cigala, no hay plazos para reconducir ese recorte.

Quintana consideró que lo que hay que decidir es «se queremos unha UE cuns mares para visitas turísticas ou queremos que siga demostrando que segue sendo unha potencia mundial».

 

Revisión

Por otro lado, Mar solicitó ayer a Rosa Aguilar que se aclare las cantidades de xarda que pescó la flota gallega, pues Galicia ha comercializado solo 1.700 toneladas de las alrededor de 19.000 que tiene asignadas España». Solicitó asimismo que mientras no se aclare la cuestión mantenga abierto el caladero.

No será así. En principio, Medio Marino mantendrá el cierre cautelar de la pesquería de xarda para el cerco y para el arrastre, en contra de lo solicitado por el sector y por la Xunta. Lo único que logró arrancar el sector en una reunión mantenida con el ministerio fue el compromiso de que entre el lunes y el martes se revisarán los datos de descargas para comprobar si se alcanzó el 90%. El arrastre sostiene que no llegan ni al 50%.